کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوالکام استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 را تایید کرد

 حجم انتشار اخبار و اطلاعات مرتبط با محصولاتی که در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی خواهند شد، رفته رفته افزایش پیدا می‌کند. یکی از گوشی‌های هوشمندی که اطلاعات و شایعات بسیاری از آن شنیده‌ایم، جی 5 ال‌جی است. کوالکام با انتشار توییتی تلویحا بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۲۰ را در جی ۵ ال‌جی تایید کرده است.

کوالکام استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 را در جی 5 ال جی تایید کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از گوشی‌های هوشمندی که در جریان آن شاهد معرفی آن خواهیم بود، جی ۵ ال‌جی است. این گوشی هوشمند برخلاف زمان همیشگی معرفی پرچمداران سری جی ال‌جی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی می‌شود. بسیاری از اطلاعات و شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. حال کوالکام بصورت تلویحی استفاده از تراشه‌ی خود را در جی ۵ ال‌جی تایید کرده است.

کوالکام در آخرین توییتی که توسط حساب کاربری رسمی خود منتشر کرده، عبارت "whole new way to play" را ثبت کرده و وعده‌ی رونمایی از ویژگی‌های جدیدی را در تاریخ ۲۱ فوریه سال جاری میلادی داده است. با توجه به اینکه مراسم رونمایی از جی ۵ نیز در همین روز برگزار می‌شود، پس می‌توان نتیجه گرفت که کوالکام استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ را در این گوشی هوشمند تایید کرده است. همچنین یکی از فاکتورهایی که رونمایی از ویژگی‌های جدید اسنپدراگون ۸۲۰ را در جی ۵ بیش از پیش تقویت می‌کند، تصویری است که کوالکام به همراه توییت خود متشر کرده است.

ال‌جی در گوشی‌های هوشمند سری جی خود همواره از قوی‌ترین تراشه‌های سری اسنپدراگون بهره گرفته است، حال آنکه این موضوع در مورد جی ۴ صادق نبود و کره‌ای‌ها ترجیح دادند تا با توجه به مشکلات گرمایشی اسنپدراگون ۸۱۰، از نمونه‌ی ۶ هسته‌ای تراشه‌ی کوالکام با همان اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده کنند.

علاوه بر جی ۵ ال‌جی، انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۲۰ در رقیب این گوشی هوشمند با همان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز مورد استفاده قرار گیرد. البته باید به این موضوع اشاره کرده که اسنپدراگون ۸۲۰ تنها در نمونه‌هایی از گلکسی اس ۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در بازار آمریکای شمالی عرضه شوند. سامسونگ همچون نسخه‌های قبلی خود تنها گلکسی اس ۷ عرضه شده در شماری از بازارها را به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30568 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/30 تعداد مشاهده: 1572
سافت گذر